Garanția este oferită în conformitate cu HOTĂRÂREA GUVERNULUI NR. 449/2003, care reglementează obligațiile comercianților în ceea ce privește vânzarea de produse destinate consumatorilor, și ORDONANȚA NR. 21/1992, privind protecția consumatorilor, modificată și completată. Clientul a fost informat și și-a exprimat acordul cu privire la condițiile de acordare a garanției.
Condiții de acordare a garanției:
- Termenul de garanție este de 24 de luni de la data achiziționării produsului.
- Garanția se aplică în conformitate cu legislația română în vigoare la momentul cumpărării, este valabilă doar dacă produsul este utilizat corect și poate fi revendicată numai pe baza numărului comenzii și dovezii plății (factura și/sau chitanța de la curier).
- Garanția oferită nu afectează drepturile legale ale consumatorului prevăzute de legislația aplicabilă (Legea 449/2003; OG 21/1992) și nici drepturile consumatorului în raport cu furnizorul.
- În cazul unei defecțiuni în condiții normale de utilizare, în perioada de garanție, produsul va fi reparat sau înlocuit gratuit.
- Situații care exclud garanția: nerespectarea condițiilor de manipulare, transport, depozitare, instalare, utilizare și întreținere; deteriorări cauzate de accidente mecanice, lovituri, șocuri, expunere la lichide sau foc, utilizare necorespunzătoare, modificări intenționate ale produsului; depozitare necorespunzătoare; intervenții neautorizate asupra produsului.
- Certificatul de garanție este transmisibil.
- Perioada de garanție se prelungește cu timpul scurs între predarea produsului și returnarea acestuia către client.
- Durata medie de utilizare a produsului este de 2 ani.
- În cazul unei defecțiuni, cumpărătorul trebuie să contacteze personalul nostru folosind una dintre metodele de contact afișate pe site. Solicitarea trebuie să includă denumirea produsului și o modalitate de identificare a comenzii (ID comandă, numele utilizat la plasarea comenzii, numărul de telefon sau adresa de e-mail). Un reprezentant vă va contacta pentru a stabili modul de înlocuire a produsului defect. Solicitările legate de garanție vor fi soluționate în maximum 15 zile calendaristice.
- Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru eventualele daune, pierderi de date sau alte defecțiuni care pot apărea ca urmare a utilizării necorespunzătoare a produselor achiziționate.